2010-01-22

Arkiverat 3 - Archived 3

Välkomna till den tredje utgåvan av den här "utmaningen". Här är det meningen att ni ska gå tillbaka i tiden och publicera favoriter ni inte gjort förut. Det behöver inte vara digitala bilder. Har ni en skanner så använd den för att lägga in favoritbilder från albumen.

Enda kravet är att bilden ska vara minst ett år gammal och tagen av dig själv.

Ni deltar genom att lägga upp ett inlägg hos er, kanske med en kort historia till bilden. Sedan länkar ni till det här inlägget. Därefter gör ni en kommentar här. Var bussig och ge direktlänken till ert bidrag så era besökare slipper leta bland alla bloggar för att hitta rätt.

Önskar er en skön helg bland albumen. och... glöm inte Bildverkstan.
----------------------
English:
Welcome to the third edition of this meme. You are supposed to search among your old images and publish favourites you havn´t before. It don´t have to be digital images. If you have a scanner you can use it to scan favourites from old albums.

There is only one rule, the image shall be more then one year old and taken by you.

You participate by posting your image on your blog. Maybe accompanied with a short story. Link to this post and then make a comment giving the link to your post.

Have a nice weekend among your albums.
And...don´t forget about Bildverkstan.

Etiketter Labels: , , , , ,

11 kommentarer:

  1. Jag har också kollat i arkivet nu :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag lägger in nr 3 också - ha en skön lördag!

    SvaraRadera
  3. och här är en vattenkrona från 1978

    SvaraRadera
  4. Så nu finns denna veckas arkivbidrag på plats. Hittas här

    SvaraRadera
  5. Nu är det arkiverat hos mig också :)

    SvaraRadera
  6. Letat bland album och blev detta till 3-an. Anita

    SvaraRadera
  7. Nu har jag i mitt arkiv hittat ännu en person att porträttera. En person som stod mig nära och jag ibland känner mig som en lite kvinnlig spegelbild av.

    http://bildgatan.designa.nu/2010/01/23/fran-borjan/

    SvaraRadera
  8. Jag vet inte hur det är ställ men det blir lite fel i mina länkar nuförtiden.

    Nu kommer det rätta för mitt inlägg i arkiverat.

    SvaraRadera
  9. nu är man ikapp här också :) Jag letade fram bilder från 2008 :)

    SvaraRadera
  10. Två små sommartjejer, anno mellan-nittotal.

    SvaraRadera

För att delta i Arkiverat utmaningen var snäll och ange din direktlänk i "Namn/webbadress" fältet.
To participate in Archieved challenge, please use the "Namn/webbadress" field to make it easy for your visitors.

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.