2009-10-02

LördagsFoto Tema 7, Bevakande

LördagsFoto Tema 7,  Bevakande

click image to enlarge

Den här ormvråken satt och bevakade åkern bredvid. Den hoppades nog hitta en åkersork eller något. Katterna som också vad där brydde den sig inte om.
Nu får ni också hitta någon som bevakar. :)
.
Ni deltar genom att lägga upp ett inlägg hos er och sedan länkar hit. Därefter gör ni en kommentar här. Var bussig och ge direktlänken till ert bidrag. Då kan man hitta tillbaka till er vid ett senare tillfälle.


Önskar er en skön Fotohelg.

14 kommentarer:

  1. Jag har gjort ett bevakande inlägg från arkivet denna regnruskiga lördag.

    SvaraRadera
  2. Bevakande är på min sida nu ;)

    Mäktig ormvråk!

    SvaraRadera
  3. NU ligger även mitt bidrag upp!

    SvaraRadera
  4. Nu har jag lagt upp mitt bidrag!

    SvaraRadera
  5. Mäktiga fåglar . De söker sig mer och mer in till bebodda trakter.
    Här finns mina bevakningsbilder nu. Blev en triss men kände att de hörde ihop.Anita
    http://blomfoton.blogspot.com/search/label/L%C3%B6rdagsfoto

    SvaraRadera
  6. Klart jag också vill vara med! Nu finns det en duktig bevakare på min blogg.

    SvaraRadera
  7. En bevakande bild ligger nu på bloggen

    SvaraRadera
  8. Ett mycket gammalt foto med en gammal dålig digitalkamera.

    Men kisse är vekligen bevakande!

    SvaraRadera
  9. En bevakande hund är med på bild.

    SvaraRadera
  10. Morrn

    Fin pippi...

    Min bild är på "nätet"

    Ha de bra
    Hasse A


    http://08-i-exil.blogspot.com/2009/10/naturefoosteps-lordagsfoto-bevakande.html

    SvaraRadera
  11. Min bild är inne. Tyvärr glömde jag lämna en kommentar. Nu är det iaf gjort. Sorry
    http://karingafallan.blogspot.com/2009/10/lordagsfoto-bevakande.html

    SvaraRadera
  12. Orre bevakar sin partner på andra sidan av vägen.

    SvaraRadera
  13. Nu har jag också lagt ett bevakande öga på min blogg - lite eljest.

    /Avsändare Margareta

    SvaraRadera
  14. En ormvråk, vad spännande. De bevakar nog hela tiden på eventuella offer och dito fiender. Inte stöter jag på några sådana i min lilla lilla fågelvärld och skulle jag göra det så visste jag nog det inte.

    /Avsändare Margareta

    SvaraRadera

För att delta i Arkiverat utmaningen var snäll och ange din direktlänk i "Namn/webbadress" fältet.
To participate in Archieved challenge, please use the "Namn/webbadress" field to make it easy for your visitors.

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.